对阿伯啦含的评论

阿伯啦含教导之评论

 

我有一点评论和两个问题。我经历了一些兴奋的,发生在我身上的事情。你曾经告诉我说我的愿望还可以但是我的期待还没有在同一阵线上。我知道那应该是我对自己不好的想法造成的和我应该在世上做些什么。我开始以积极的方式对待我的思想,尽量去改变它们。我尝试了许多方法,自我暗示,和书写。每当有消极的思想在我脑海里生起,我就不给它空间,我会选择更加响亮的积极思想,我感到好极了,同时我也开始发现自己是那么独特的一个人,我感到充满自我。

阿伯啦含:那确实是,你是充满你自己的。

 

我喜欢,虽然我听过你曾经讲过,但是过去一直都不知道差别在哪里。过去我的感觉是,每当想要拥有什么的时候,总是带有焦急和忧虑(阿伯啦含:“一个它们进不来的地方。”)是,自从对自己和我的公司感到欣喜之后,我好像不再需要那些梦想了,或者说那种焦虑感不见了(阿伯啦含:“当然。”)这是完全不一样的情况,想不到会这样(阿伯啦含:“感觉有一点怪怪的,不是吗?”)是啊!

阿伯啦含:因为那已经习惯索求和得不到的痛苦连在一起。而现如今那痛苦不见了,你反倒不肯定到底还要不要那梦想了。这就好像模拟演练一样。

然后我想跟自己的内在沟通,好像都不需要费力一般,我得到影像的暗示,睡觉时会得到文字的讯息,就好像我的内在很大声 的和我沟通一样,太兴奋了。这里有两个问题,我跟内在询问自己的天赋是什么?从事什么工作可以得到最大的满足感,我接收到的暗示是一只在写字的手,不知道是否要我从事写作,我知道写东西是我一直忽略的专长,还有,我对玛丽莲的问题也很感兴趣,关于创意,灵修和物质与非物质之间的联系,合为一体,不知是否是我的方向。

阿伯啦含:应当如是,以下是正确的方法。我是吸引主导者是聚意的观点,当我说“我要”我就伸向宇宙瞄准我要的目标。我挑选金钱,爱情和满意的工作,我知道我想的,然后我会像你所发现的方法一样,寻找和保持愉快的心情,打开大门,让吸引力法则轻易的把我所选的带到我的经验当中。一般上是应当这样发展的。你越感到兴奋,激情的兴奋感能够把它包围。当你感到激情,你知道什么事让你兴奋,你处于开启的状态,这就是为什么你会感到愉快的原因。你的内在几乎是挑动不停为你加油打气。决定已经下了,没有阻碍的栏杆(学生:我都不用做什么。)你只需要选择你要什么,然后尽量保持愉快的心情。决定你要什么,你必须准确的知道你要的是什么,然后快乐的把门打开。实际上只需要这样而已,可笑的是我们居然花了这么多时间讨论它。

我第二个问题是关于白日梦,坦白说,有时候工作变得像例行公事时我就会进入自动导航的状态,我就开始打妄想,发现竟然在做白日梦,那逼真详尽的幻想,虽然蛮有趣只是不知是否恰当?

绝对可行,就好像创意作坊一样,感觉越好力量越大,那些白日梦就好像事先演练你所要的人生经历一般。很好!

I have some comment, and I got couple of questions. I’ve been having some exciting things happening to me. I decided that…you told me once that my wanting was in place but me expectation was not in line with it. So I knew that  that had to do with bad thoughts that I had about myself, and what (Abraham:”good!”) what I had to do in the world. So I decided to get really enthusiastic about those thoughts and changing them around and I tried all of these things, I did  affirmations, and writing I wrote, and every times something negative would come into my head I would not make room for it, I would pick something positive louder,(Abraham:”good!”) , and I’ve been feeling so good!, and I’m starting to realised… have some realisation of what a special person I am (Abraham:”good!”) , I feel really full of myself,

Abraham: that is exactly what is happening, you are full of your self!

Well I like it, but, I heard you say this but I never realised the different before. It seems like, before I felt this way about myself the things that I wanted I always wanted them from such a point of desperations and anxiety, (Abraham:”In a place where they can not get in!”) , yes! and since I starting to feel so happy with myself and my own company, it almost like I don’t want them anymore, or like the desperation has gone away.(Abraham:”In deed!”) It’s a real different perspective..I never thought that might happen, (Abraham:”It feels a little strange, doesn’t it?”), yeah!

Abraham:”Because you’re used to associating wanting with that pain of not having ! and now the pain is gone sometimes you’re not sure if you really even want it anymore, it is a sort of a simulation that is  taking place.

And than I wanted to get more communication with my inner being, and that’s coming without trying at all. (Abraham:”In deed!”) I got some pictures some visual images, and I get words when I’m falling asleep, I think that my inner being talking to me really loudly. (Abraham:”Absolutely, absolutely !”) and (Abraham:”good!”) that’s real exciting to me. So anyway I have a couple of questions, one of them was when I was asking my inner being for information about what my gifts are what talent to work with, the kind of work that will make me feel the best, and I got a picture on my mind of a hand writing, and I thought that maybe I was meant to write, it’s been a talent that I always taking for granted, and never pay much attention to, and I was interested what Marilyn question about creative, spirits, or hooking up with physical and the nonphysical and the blending, and I wonder if that is a path I was outline.

Abraham:absolutely, you see here is the way where it works;  I’m attractor being the perspective to focus upon, as I say I want, I reach out into the universe and I target what it is I'm wanting to attract. I choose, dollars, and relationships and satisfying work I think I know my thoughts, and than I do as you have discovered I get in the place of feeling good, so that that which I have pin pointed can now easily by law of attraction flow into my experience. That’s the way it works. The more excited you get, and the more…that excited feeling encompasses it all, when you’re excited about something, you know what you want and you’re in the place of allowing and that’s why it feels so good! your inner being is literally jumping up and down, we’re rolling, your inner being is saying. The decision’s been made, and there are no rules bars.( student: “ I don’t have to do anything.”) All you’ve to do is decide what you want and than keep maintaining your balance of feeling good. Decide what you want, you wanting to be in specifics in what you mention into your experience, than be happy which keeps the doors open. That’s really all there is to it, surprising we spent so much time talking about it.

My second question are, is about day dreaming. and honestly, sometime when I’m at work and things getting sort of routine, I’ll kind of go on auto pilot and my mind will wonder, and I’ll find myself day dreaming, and coming up with pretty elaborate fantasies, and there’re a lot of fun, but  I wonder if there’s a good place to be in? (Abraham:”Absolutely!”)

It is a sort of creative workshop, and the better you feel, as you’re doing it the more powerful it is, those fantasies are literally  going forth and pre-paving your life experience. Good!

0 comments:

Post a Comment